Bizim sayın hocam Volkan Gürkan la tanışmamız 2 yıl önce (2019)Ağustos ayında oldu. Annemin(İmihan Selçuk) sağ kolunda bir şişlik oluştu. Ağrısı fazla olunca Haseki hastanesine gittik röntgen çekildi. Kas yırtılması dendi. Jeller, ağrı kesiciler verildi. Uzun sürer iyileşmesi dendi. 2 ay geçti ama annemin ağrıları çok arttı ve şişti. Sonra Bezmialem Hastanesinde başka bir ortopediste gitti ve emar istendi. Emar da malign sarkom çıktı. Biyopsi yapıldı ve Volkan hocama yönlendirildik. Randevumuzu 2 gün sonraya alabildik. Bu arada bir şey atlamamak adına başka doktorlara gittik. Kolu kesilecek dendi, elini kullanamaz dendi, platin takılacak dendi. Hocama geldiğimizde bizi o kadar güzel sahiplendi ki içimize su serpildi. Bir kere niye başka yerlere gittiniz bu benim işim dedi. İnanın bu cümle bizi nasıl sevindirdi, heyecanlandırdı anlatamam. Zaten bu arada başka doktorlardan(bu konuyla ilgili) hocamla ilgili çok çok güzel referanslar almıştık. Annemi muayene ettikten sonra allahın izniyle seni kurtaracağım teyze dedi ve Ekim 2019 da ameliyat etti. Annemin kolu kurtuldu ve elini de kullanabiliyor çok şükür. Şimdi periyodik kontrollere gidiyoruz. Ona çok çok minnettarız ve duacıyız. Allahım onu korusun. Kendisi çok da iyi bir insan sağolsun. NAZİFE ILBAY .
Hüseyin Tan2021-10-23
Geçen salı muayne oldum bu carsanba sintigrafi istedi volkan hocam iyi birisi hayirlisi allahtan işallah iyi şeyler olur yoksa beyin kanaması geçirmemi 6 ay oldu sabır kalmadı hayırlısını diliyorum evde hiç bir düzen kalmadı oyuzden acele ediyom söylemesi ayıp iki çocuğum var biri kronik böbrek hastası ben böyle olunca oda aksiyo .
Neşe Ekmekçioğlu2021-10-23
Kıymetli hocamız Volkan Gürkan'la yollarimiz 2007 yilinda eşimin sol uyluk yumusak doku sarkom tesisiyle kesişti. Daha önce birçok doktorun teşhiste güclük cektigi hastalığıni biyopsi yaparak tespit etti radyoterapi,ameliyat,kemoterapi gibi tedavilerle bizim hem bacağımızı hemde hayatımızı kurtardi. Her gun kendisine minnettarız alcak gönüllülüğü guzel kalbiyle 14 yildir hep yanımızda oldu .Bu hastalikla mucadele eden yolun basinda olan her kisinin Volkan hocamızla yolunun kesismesini dilerim bu zorlu ama bir o kadar da karşılıklı güvenin olması gereken surecte biz doktorumuza güvendik o bize hep güven vererek bizim yanımızda oldu iyiki varsiniz hocam iyiki bizim doktorumuz oldunuz,sonsuz teşekkürler ......
Zeynep Minel Yıldırım2021-10-20
Merhaba, ben 16 yaşımda 23.10.2019 tarihinde Ewing sarkom tanısıyla tedaviye başladım. Tümörüm leğen kemiğimde oldukça zor bir bölgedeydi. 3. kemoterapi kürümden sonra ameliyatım için doktor araştırmaya başladık. Gittiğim birkaç doktor ameliyatımdan sonra yürürken aksama olacağını söyledi. Gittiğim her doktorda bunu duyduğum için moralim çok kötüydü. Her doktorun odasından ağlayarak hayal kırıklığıyla çıkıyordum. Sonrasında bir doktorun tavsiyesi ile Volkan hocayı öğrendik, konuşmaya gittik. İlk odasına girerken Volkan hocanın da aksarsın diyeceğini düşündüğüm için ağlayarak girmiştim yanına. Ama Volkan hocam bana olabilecek her şeyi ve ameliyatı nasıl yapacağını açıkladı. Benimle konuşarak beni rahatlattı. Ağlayarak girdiğim odadan gülerek çıktım ve o gün ameliyatımı Volkan hocada olmaya karar verdim. 16.07.2020 tarihinde ameliyatımı oldum. Bugün çoğu doktorun dediğinin aksine gayet rahat ve düzgün yürüyebiliyorum. Hatta koşabiliyorum. Artık tümörüm yok ve sağlıklıyım. Volkan hocamın başarısı sayesinde istediğim her şeyi yapabiliyorum. Hem çok başarılı hem de çok anlayışlı bir doktor. İyi ki varsınız Volkan hocam, yanımda olduğunuz ve tüm emekleriniz için çok teşekkür ederimmm .
Nilufer Kayan 2021-10-19
Öncelikle size çok teşekkür ederim hocam ben karaburundan nilüfer kayan 11 yaşındaki oğluma bacağında tümör var denmişti Volkan hocaya gidene kadar endişe içindeydik ama çok şükür volkan hocayı bulduk .İlgisi alakası samimiyeti o kadar güzel ve içten di ayrıca oğlumun da tümörü yok takip gerektiriyor dedi bizim korkularımızı alıp götürdü hocam biz sonuna kadar sizinleyiz iyi ki varsınız Sevgi ve saygılar .
Bizim sayın hocam Volkan Gürkan la tanışmamız 2 yıl önce (2019)Ağustos ayında oldu. Annemin(İmihan Selçuk) sağ kolunda bir şişlik oluştu. Ağrısı fazla olunca Haseki hastanesine gittik röntgen çekildi. Kas yırtılması dendi. Jeller, ağrı kesiciler verildi. Uzun sürer iyileşmesi dendi. 2 ay geçti ama annemin ağrıları çok arttı ve şişti. Sonra Bezmialem Hastanesinde başka bir ortopediste gitti ve emar istendi. Emar da malign sarkom çıktı. Biyopsi yapıldı ve Volkan hocama yönlendirildik. Randevumuzu 2 gün sonraya alabildik. Bu arada bir şey atlamamak adına başka doktorlara gittik. Kolu kesilecek dendi, elini kullanamaz dendi, platin takılacak dendi. Hocama geldiğimizde bizi o kadar güzel sahiplendi ki içimize su serpildi. Bir kere niye başka yerlere gittiniz bu benim işim dedi. İnanın bu cümle bizi nasıl sevindirdi, heyecanlandırdı anlatamam. Zaten bu arada başka doktorlardan(bu konuyla ilgili) hocamla ilgili çok çok güzel referanslar almıştık. Annemi muayene ettikten sonra allahın izniyle seni kurtaracağım teyze dedi ve Ekim 2019 da ameliyat etti. Annemin kolu kurtuldu ve elini de kullanabiliyor çok şükür. Şimdi periyodik kontrollere gidiyoruz. Ona çok çok minnettarız ve duacıyız. Allahım onu korusun. Kendisi çok da iyi bir insan sağolsun. NAZİFE ILBAY .
Geçen salı muayne oldum bu carsanba sintigrafi istedi volkan hocam iyi birisi hayirlisi allahtan işallah iyi şeyler olur yoksa beyin kanaması geçirmemi 6 ay oldu sabır kalmadı hayırlısını diliyorum evde hiç bir düzen kalmadı oyuzden acele ediyom söylemesi ayıp iki çocuğum var biri kronik böbrek hastası ben böyle olunca oda aksiyo .
Kıymetli hocamız Volkan Gürkan'la yollarimiz 2007 yilinda eşimin sol uyluk yumusak doku sarkom tesisiyle kesişti. Daha önce birçok doktorun teşhiste güclük cektigi hastalığıni biyopsi yaparak tespit etti radyoterapi,ameliyat,kemoterapi gibi tedavilerle bizim hem bacağımızı hemde hayatımızı kurtardi. Her gun kendisine minnettarız alcak gönüllülüğü guzel kalbiyle 14 yildir hep yanımızda oldu .Bu hastalikla mucadele eden yolun basinda olan her kisinin Volkan hocamızla yolunun kesismesini dilerim bu zorlu ama bir o kadar da karşılıklı güvenin olması gereken surecte biz doktorumuza güvendik o bize hep güven vererek bizim yanımızda oldu iyiki varsiniz hocam iyiki bizim doktorumuz oldunuz,sonsuz teşekkürler ......
Merhaba, ben 16 yaşımda 23.10.2019 tarihinde Ewing sarkom tanısıyla tedaviye başladım. Tümörüm leğen kemiğimde oldukça zor bir bölgedeydi. 3. kemoterapi kürümden sonra ameliyatım için doktor araştırmaya başladık. Gittiğim birkaç doktor ameliyatımdan sonra yürürken aksama olacağını söyledi. Gittiğim her doktorda bunu duyduğum için moralim çok kötüydü. Her doktorun odasından ağlayarak hayal kırıklığıyla çıkıyordum. Sonrasında bir doktorun tavsiyesi ile Volkan hocayı öğrendik, konuşmaya gittik. İlk odasına girerken Volkan hocanın da aksarsın diyeceğini düşündüğüm için ağlayarak girmiştim yanına. Ama Volkan hocam bana olabilecek her şeyi ve ameliyatı nasıl yapacağını açıkladı. Benimle konuşarak beni rahatlattı. Ağlayarak girdiğim odadan gülerek çıktım ve o gün ameliyatımı Volkan hocada olmaya karar verdim. 16.07.2020 tarihinde ameliyatımı oldum. Bugün çoğu doktorun dediğinin aksine gayet rahat ve düzgün yürüyebiliyorum. Hatta koşabiliyorum. Artık tümörüm yok ve sağlıklıyım. Volkan hocamın başarısı sayesinde istediğim her şeyi yapabiliyorum. Hem çok başarılı hem de çok anlayışlı bir doktor. İyi ki varsınız Volkan hocam, yanımda olduğunuz ve tüm emekleriniz için çok teşekkür ederimmm .
Öncelikle size çok teşekkür ederim hocam ben karaburundan nilüfer kayan 11 yaşındaki oğluma bacağında tümör var denmişti Volkan hocaya gidene kadar endişe içindeydik ama çok şükür volkan hocayı bulduk .İlgisi alakası samimiyeti o kadar güzel ve içten di ayrıca oğlumun da tümörü yok takip gerektiriyor dedi bizim korkularımızı alıp götürdü hocam biz sonuna kadar sizinleyiz iyi ki varsınız Sevgi ve saygılar .