YORUMLAR

Hastalarımız neler söylüyor?

Yorum bırakın

112
Yorum Sayısı
  1. Image
    Tuğba2025-09-02

    Canımız hocamız çok teşekkür ederiz herşey için elinize sağlık ne desek az kalır bi mucize gibi geldiniz bize sağlığıma kavuştum iyiki varsınız beş sene önce ewing sarkom tanısı konuldu bize volkan hoca beni ameliyat yaptı şuan durumum çok iyi mükemmel bi hoca bütün süreç çok başarılıydı tekrardan elinize kolunuza sağlık????????????

  2. Image
    Fatma yılmaz2025-06-12

    4 yıl önce sol el bilegimdeki kist ve kalpal tünelden ameliyat oldum çok başarılı bir ameliyat oldu İlgili ve bilgili iyilik sever cana yakın bir doktor kendisine buradan tekrar teşekkur etmek istedim iyiki sizin gibi doktorlar var

  3. Image
    Zarife Sarıgül2025-05-23

    Başarılı,Yanıltmaz,Sağlam Karakteri Beyfendiliği Şefkat Dolu Yüreği Güler Yüzü iyi ki varsınız Volkan Gürkan Hocam

  4. Image
    Cansu AVCI ÇİFTCİ 2025-05-01

    2021 yılında kondrosarkom ameliyatı oldum. Aslında ortopediye gitmiştim, çok deformasyon var bir şey değildir ama yine de Volkan hoca görsün demişti baska bir doktor. İyi ki demiş. Volkan hoca öyle güzel açıklayıp öyle güzel ikna etti ki beni ameliyata. Patoloji sonuçlarıma göre de 1. evre kanser çıkmıştı. Yani, resmen hayatımın şansıydı Volkan hoca. Hem psikolojinizi de asla sarsmıyor. İyi ki kendisine yönlendirilmişim. Hastasıyız Volkan hocanın, parti kursun oy verelim :) Ne derse altına imzamı atarım :) Buradan da kendisine bir kere daha teşekkür ederim, iyi ki varsınız ????

  5. Image
    mehmet nezir güçmüş2025-04-30

    ilgisi alakasi icin cok tesekur edriz alaninda uzman ve hastasina cok ilgili tsk ederim hocam guçmuş ailesi