Volkan hocam dün eşimle geldim kalcamda kırık var serdar hocaya ameliyat olcam hani hatırladınız mi valla söylemeden edemiyecem aksam sahurda olsun şimdi kuran okurken hep aklimdasiniz siz cook iyi kalpli bir insansınız ve dışardan kalbinizin iyiliği okadar belli oluyorki dün ağlarken geldiğim yerden o güzel konusmanizla içim rahat ayrıldım ve dün dediğim gibi gece sahurda şimdi kuran okurken hep dualarimdasiniz iyiki sizi tanimisiz ve sizin gibi iyi insanlar arttsin sayilariniz insaalah...ve herşey gönlünüzce olsun evlatlarinizla çok sağlıklı güzel günler görün dualarimdasiniz....hayırlı günler....vee bir hastaya umut olmak konusmanizla bile rahatlatıp onu anlayarak en büyük sevabı yapıyorsunuz sizi çok seviyoruz...insaalah ameliyatımda kolay gecer dediğiniz gibi ilk ameliyat gibi düşünüp korkuyom.ister istemez ama size çok güveniyorum güzel geçecek dediniz...sevgiler diliyorum
Avşin Savaşlı2025-02-06
Merhaba ben Avşin 2 yaşından beri Volkan hocamızın hastasıyım.2 yaşında kolumda kist olduğunu öğrendik. Tavsiyeler aracılığıyla Volkan hocamıza gittik. Ameliyat oldum. Şimdi 15 yaşındayım şuan kolum çok iyi yılda 1 kez kontrole gidiyorum hocamız sayesinde çok şükür hiçbir sıkıntım yok. Tavsiye ederim.
Saniye özer2025-01-17
2017 yılında kızım 2 yaşındayken kalça kistinden Volkan hocamın yaptığı ameliyat ile kurtuldu çok şükür hocamızı karşımıza çıkarana şuanda çok sağlıklı kızım hiç ameliyat olmamış gibi hayatına devam ediyor herşey sizin sayenizde iyiki varsınız hocam????
Mert Yalçin2025-01-16
2 sene önce dizimden tümör vardı kıkırdağa çok yakındı sakat kalma riskim vardı farklı birçok hastaneye gittim ama Volkan hoca cidden söyledikleriyle inandırdı ve ameliyatta da gerçekleştirdi kontrolden geldim çok iyiyim hiç bi sorun yok cidden alanında uzman biri
Emir Ahmet Sayın2024-12-10
2017 yılında kalçamdan kemik kisti alındı ve gercekten suan ıyıyım. Volkan hocamız zor zamanlarda cok yardımcı oldu Allah razı olsun eksik etmesin. zor surecı kolaylastırdı resmen. Sakın başka doktorlara gıtmeyın derım.
Volkan hocam dün eşimle geldim kalcamda kırık var serdar hocaya ameliyat olcam hani hatırladınız mi valla söylemeden edemiyecem aksam sahurda olsun şimdi kuran okurken hep aklimdasiniz siz cook iyi kalpli bir insansınız ve dışardan kalbinizin iyiliği okadar belli oluyorki dün ağlarken geldiğim yerden o güzel konusmanizla içim rahat ayrıldım ve dün dediğim gibi gece sahurda şimdi kuran okurken hep dualarimdasiniz iyiki sizi tanimisiz ve sizin gibi iyi insanlar arttsin sayilariniz insaalah...ve herşey gönlünüzce olsun evlatlarinizla çok sağlıklı güzel günler görün dualarimdasiniz....hayırlı günler....vee bir hastaya umut olmak konusmanizla bile rahatlatıp onu anlayarak en büyük sevabı yapıyorsunuz sizi çok seviyoruz...insaalah ameliyatımda kolay gecer dediğiniz gibi ilk ameliyat gibi düşünüp korkuyom.ister istemez ama size çok güveniyorum güzel geçecek dediniz...sevgiler diliyorum
Merhaba ben Avşin 2 yaşından beri Volkan hocamızın hastasıyım.2 yaşında kolumda kist olduğunu öğrendik. Tavsiyeler aracılığıyla Volkan hocamıza gittik. Ameliyat oldum. Şimdi 15 yaşındayım şuan kolum çok iyi yılda 1 kez kontrole gidiyorum hocamız sayesinde çok şükür hiçbir sıkıntım yok. Tavsiye ederim.
2017 yılında kızım 2 yaşındayken kalça kistinden Volkan hocamın yaptığı ameliyat ile kurtuldu çok şükür hocamızı karşımıza çıkarana şuanda çok sağlıklı kızım hiç ameliyat olmamış gibi hayatına devam ediyor herşey sizin sayenizde iyiki varsınız hocam????
2 sene önce dizimden tümör vardı kıkırdağa çok yakındı sakat kalma riskim vardı farklı birçok hastaneye gittim ama Volkan hoca cidden söyledikleriyle inandırdı ve ameliyatta da gerçekleştirdi kontrolden geldim çok iyiyim hiç bi sorun yok cidden alanında uzman biri
2017 yılında kalçamdan kemik kisti alındı ve gercekten suan ıyıyım. Volkan hocamız zor zamanlarda cok yardımcı oldu Allah razı olsun eksik etmesin. zor surecı kolaylastırdı resmen. Sakın başka doktorlara gıtmeyın derım.