YORUMLAR

Hastalarımız neler söylüyor?

Yorum bırakın

112
Yorum Sayısı
  1. Image
    Nurten Sevdi2024-03-21

    Sevgili volkan Gurksn hocam da 14 Aralıkta ameliyat oldum. Cok zor bir ameliyatti. Kendisi benimle çok ilgilendi sol kolum da femur kemiğim metastaz tumorden dolayı kırılmak üzereydi. Birde yumuşak doku sıçrama vardı. Kendisi çok samimi ve güvenilir bir dr. Ben kolay kolay dr begenmem biraz zor bir hastayim.12 Aralıkta seni acil ameliyat edicem dedi. Hemen oldum. 3 ay oldu. Pet çekildim. Ordaki metastazlar elhamdülillah yokolmus. Kendisine çok teşekkür ederim. Lütfen bunu okuyanlar Volkan beye güvensin sizin icin en iyi kararı verecektir. Rabbım doktoruma sağlıklı uzun ömürler versin iyi ki var ????

  2. Image
    Merve mehtap kul 2024-02-23

    Doktor gerçekten çok çözüm odaklı ,çok cana yakın biri enerjisi mükemmel.Bizim bacağım da ki tümörden sebep yollarımız kesişti ,en ince detayına kadar araştırmasını yapıp en doğru kararı veriyor.Allah çok çok razı olsun ❤️

  3. Image
    Fatma Ayla Eyol2024-01-22

    65 yaşındayım topuğumda oluşan zaman içinde büyüyüp yarılan yumrunun adı geç de olsa tümör olarak konulmuş ve bir doktor tarafından tümör cerrahisi konusunda uzman Sn Prof Volkan Gürkan hocama yönlendirilmem sonucunda ulaştım. Hocam tüm sorularımı içtenlikle cevaplamış, hastasına sahip çıkmış, konuya hassasiyet göstermiş kısa bir sürede ameliyatla tümörü temizleyip, ayağımı kurtarmıştır. Hocama huzurda teşekkür eder, sağlıklı uzun ömürler diler, yerinin başımın üstünde olduğunu saygıyla belirtirim.

  4. Image
    Bekir karadaş2023-12-02

    Volkan hocam gerçekten vijdanı ve insanlara hoşgörülü davranması ortapedi konusunda bilginin sonsuzluğuna ulaşmış ülkemizde nadir bulunan insanlardan kendisine binlerce teşekkür iyi ki varsınız

  5. Image
    Zeynep2023-10-24

    Volkan hoca ile karşılaşmak hayatımdaki en büyük nasip diyebilirim . Çünkü yanlış bir tedavi insanda bir hayat bile bırakamıyor bazen. 7 yıl önce bacak ağrısıyla acile gittiğimde öğrendim kanser hastası olduğumu. O hastanedeki doktorlar kendileri müdahale etmek istedi, net bir görüş almak için farklı bir doktora daha gittim ve Volkan hocayı tanıdığını, bu hastalıklardaki uzmanlığından bahsetti. İlk izlenim her zaman çok önemlidir derler ya, Volkan hocanın ilk muayenede her şeyi güzelce açıklaması, tedavi planını hazırlaması ve ümitvâr konuşması hastalığıma karşı daha pozitif ve barışçı bir yaklaşım kazandırdı şahsım adına. Çünkü bu tür hastalıklarda motivasyonun önemi küçümsenemeyecek kadar değerli. Bugün yaşamımı sağlıklı bir şekilde sürdürüyorum elhamdülillah. Herhangi bir sorum olduğunda kendisine çekinmeden ulaşabildiğim için, eksilmeyen ilgisi ve buna benzer daha bir sürü şeyler için, minnettarım…