YORUMLAR

Hastalarımız neler söylüyor?

Yorum bırakın

112
Yorum Sayısı
  1. Image
    yenis ünal2023-09-19

    hocam en ufak sorularınızı yanıtsız bırakmayan çözüm odaklı olup bir o kadar da merhatli bir doktordur. bugün bacagımdaki ağrı için gittim daha öncesinde kardeşim melisi ameliyat etmişti biliyorum cok zor bir sürec yada korkuyorsunuz ama inanın ki tek doktor volkan gürkandır

  2. Image
    züleyha çamur2023-09-19

    volkan hocamızı benim yiğenim melis araştırmaları sonucu ulaştı arşatırdıgınızda karsınıza tek bir isim çıkar o da volkan gürkandır. Kendisini maddi manevi her zaman destekleyici olan cok basarılı hep bizi rahatlatan prosfesyonel davranan bir doktordur yigenim kolunu artık tam kullanabiliyor sizin sayenizde

  3. Image
    Bahar ilhan2023-09-18

    Degerli volkan hocamla tanışalı nerdeyse 3 ay kadar oldu ilk internetten ve sosyal medyadan detayli aramalar sonucunda alanında uzman oldugunu gordukten sonra gozum kapalı ilk randevumu aldim gittim ve okadar hosgoruluydu ki hastalarına baba sevkatiyla yaklasiyordu fibrosarkom teshisi konuldu onumde uzun bir yol vardi ilk isin tedavimi aldim ve bir cok doktor asla ısın tedavisinin ise yaramayacagini soyledi direk kemoterapiye gondermek istediler ben volkan hocaya guvenip yola ciktim tedavimden sonra ameliyat oldum cok fazla korkuyordum ameliyat surecinde her aninda yanimdaydi beni telkinleriyle o kadar sakin soktu ki ameliyata ne kadar minnettar olsam az suan iyilesme surecindeyim uzun vadede volkan hocaylayim artik tedavilerimde dilerim hemen temizlenir ve hayatimdan gonderirim bu hastaligi kesinlikle tumor ve kanser konusunda uzman bir doktor asla isi bilmeyen insanlara gitmeyin cunku bu hastaligi birinin vucudunuzdan temizlemesi lazim ve tecrubeli biri olmali daha once cok kez ameliyat yapmis olmali bu konuda kesinlikle dogru yerdesiniz volkan hoca alaninda tek mukkemmel doktor benim icin hersey icin cok tesekkur ederim iyiki yollarimiz kesismis iyiki hayatıma dokunmus ????

  4. Image
    DİLEK İNCİRKUŞ2023-06-21

    Çok Değerli Canım Hocam Omuz kemiğimdeki 3,5-4 cm büyüklüğündeki kondrosarkom için "bunda birşey yok senede bir kontrol ettir" diye başka başka bir sürü doktorun gönderdiği MR sonucuna bakar bakmaz tam doğru teşhis ettiniz. Hemen tedavi süreci hakkında bilgi verip rota belirlediniz. Dahası bunları bana güven ve gerçekçi bir umut dolu aktardınız. O sürede en az doğru bilgi kadar önemli olan psikolojik desteğinizi -yoğunluğunuza rağmen- çok güzel hissettirdiniz. En iyi ihtimalle %70 açılır denilen kolumu neredeyse orijinal işlevsellikte kullanabileceğim biçimde ameliyat ettiniz. Tüm raporlarım (biyopsi, sintigrafi,patoloji vb.) tam olarak sizin öncesinde söylediğiniz gibi çıktı. Canım hocam, iyi ki varsınız. O korku dolu karanlık günlerimde iyi ki size düştü yolum. Nice yılar o kıymetli aklınızın ve ellerinizin şifa dağıtmasını dilerim. Değerli desteğiniz için çok çok teşekkür ediyorum. Bu tarz bir hastalıkla çare arayan insanların da yollarının size çıkmasını diliyorum.

  5. Image
    Cansu Güneş2023-06-05

    Hocamla 2ay oldu tanışalı ayak bileğimde şişlik vardı bazılar çatlak bazıları kireçlenme bir başkasıda beze var dedi ayağımı 3deva alçıya aldılar enson Volkan hocamızı tv programında gördük randevu alıp yanına gittik ayağımda tümör olduğunu söyledi .alanında çok tecrübeli güleryüzlü ve yardım sever bir hocamız. Hersey için cooook teşekkür ederim hocam